miercuri, 28 iulie 2021

Înlocuirea telefonului – ce model nou sa îți alegi

După ce ani de zile am auzit de certuri între fanii Apple și Android, eu avand un telefon cu sistem de operare Android, am vrut sa vad și care sunt diferențele între cele două. Nu sunt priceput deloc în ale telefoanelor, cunosc doar câteva caracteristici de bază după care să mă uit și nimic mai mult. Știam ca telefoanele Apple sunt destul de scumpe, însă am fost curios să văd ce oferă de banii respectivi. Astfel, de la un Samsung vechi de doi ani care deja dădea semne că obosește, m-am orientat către un iPhone 11.

Am plătit câteva mii de lei, mult cât aș fi plătit pentru un Samsung, dar încă de la primul contact m-am îndrăgostit. Mi-a plăcut foarte mult design-ul și chiar dacă rivalii aveau funcții poate mai moderne, nu mi s-au părut a fi perfecte, de fapt mi s-au părut a fi departe de perfecțiune. În schimb, la Apple am observat că ei preferă să se concentreze mai mult la acele funcții și le lansează cu câțiva ani întârziere, dar bune. Rivalii se grăbesc să iasă pe piață cu noua tehnologie, chiar dacă aceasta scârțâie.



Am folosit telefonul în fiecare și mi-a plăcut foarte mult. Se mișcă repede, nu are bug-uri, este foarte ușor de folosit, intuitiv și pot spune că m-a transformat într-un adept. Nu zic că nu mă voi mai întoarce niciodată la Android, dar cred că sunt șanse mici.

M-am documentat foarte bine atunci când mi-am ales telefonul, m-am uitat pe fel și fel de forumuri să văd ce spun utilizatorii, dar am fost și la curent cu știrile. Sunt o mulțime de site-uri pe care le urmăresc de plăcere, printre care și Thetech.ro. Știrile sunt scrise într-o manieră profesionistă, ușor de citit și cuprind chiar toate informațiile care m-ar putea interesa, fără fel și fel de detalii tehnice pe care să nu le înțeleg. Concluzia mea este că oricine ar trebui să se documenteze foarte bine înainte de a-și alege un telefon, iar un site precum cel de care am amintit se va dovedi a fi foarte util.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu